onsdag 27. juni 2018

Gamle gardinstenger

Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. HVORFOR: Det var jo slik det hadde sett ut en gang. Tredreiede pynte-kuler på enkle ubehandlede trestenger.


Den mål store og frodige hagen holdes åpen for publikum fra juli til september. Finn beste pris på Rubrikk. Ja, trådgardiner passer veldig godt her.

Jeg sydde selv slike fotside trådgardiner da jeg kjøpte mitt gamle hus med gamle sprossevinduer, og de gjorde seg. Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for gamle ting og liker å ha et eller to oppussingsprosjekter på gang. Vi lager også gardinstenger , lås, torvholderkroker til torvtak, takrennekrok, værhane,.


Trenger du flotte gamle dører eller andre bygningsdetaljer? Forferdrene våre gjorde ting skikkelig. De valgte gode råmaterialer når det skulle lages en dør. Ta vare på det gamle huset. Skal du ha både sidegardiner sammen med stores kan du bruke doble gardinstenger , eller to sett med skinner.


Liftgardiner eller sidegardiner?

Eller ingen gardiner i heletatt? For å ha gardiner som vil henge pent og ta seg godt ut i lang ti finnes ingen. Har sett litt rundt etter gardinstenger som løser dette problemer,. Her var det montert gamle gardinbrett med utfrest spor i som går i en pen bue i hjørnet,. Enten du har kjøpt brukte gardinstenger som trenger et nytt liv eller dine gamle stenger.


En flott bok med masse gode rå informasjon, inspirasjon og flotte. Epla er et nettsted for kjøp og salg av håndlagde og andre unike ting! Hvis vinduet har eksisterende gardinstenger ,. Spesielle vinduer er en utfordring, og det er derfor en fordel å løsrive seg fra gamle tanker om hvordan gardiner skal sys og danderes. Omtrent på linje med å snakke om været.


Nå er det bare å finne de riktige. De pynter opp med sine artige topper. Liters plasflasker med små hull i bunnen er satt ned ved. Tenkte bare å vise litt hvilke tapeter jeg har tenkt å ha i nye huset. Her er slike gardinstenger.


Bestem i hvilket rom gardinene skal henge i, og hvilken funksjon de skal ha. Lag kule trefigurer med deler fra f. Stort utvalg av alle typer gardiner.

Ferdigsydde gardiner, kapper, kjøkkengardiner, liftgardiner og solskjerming. Trygg levering Sikker betaling dagers. Den gamle kjøpmannsdisken som sto på kjøkkenet fikk nå nytt liv.


Gamle møbler ønskes kjøpt. Før i tiden hatet jeg å måtte gå i bryllup. Hver gang jeg kom til ét, kom samtlige gamle tanter og besteforeldre og prikket meg i siden mens de smilte:. Gardinmaljer: Elfenben – TOSO.


Nå har jeg lyst på ordentlig gardiner i stuen og jakten på gardinstenger er igang. Jeg begynner å blogge hos United Bloggers og denne gamle bloggen. Bruke vintage eller brukte klubber som gardinstenger. Hang stang maskinvare i en størrelse som.


Dekorbrettene er også godt egnet ved fornyelse av gamle gardiner ved at man kan montere dekorbrettet utenpå den eksisterende. Jeg klarer nemlig ikke så for meg noen. Jeg fant endestykker til gamle gardinstenger forskjellige plasser i gården.


En stund lurte jeg på hva det var, men fikk etterhvert svaret. Visste du at man enkelt kan illudere å ha større vinduer enn man har? Det er mye du kan løse bare ved å henge gardinstenger på forskjellige måter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg