tirsdag 20. desember 2016

Støpe glassfiber på isopor

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Skal støpe gulv i et soverom, og lurer på hvilken fuktsperre jeg bør legge helt underst før jeg retter med san legger 5cm isopor , armerin. Kort fortalt er planen og lage et karosseri i glassfiber som jeg kan støpe.


Er det noen som har erfaring på dette feltet. Stampen er tømt nå og får tørke en dager før vi smeller på kryssfineren og begynner å støpe.

Bare smør på glassfiber og polyester rett på. Mener det går å støpe på. Støpte nye tofter på en båt for endel år siden, da saget vi til styrofomen og brukte de til glassfiber former.


Tenkte jeg skulle forsøke meg på rette plater først. Så støper du glassfiber oppå. Tenkte litt på isopor , men den tåler jo ikke polyesteren.


Forstår ikke hvorfor du skal støpe to ganger?

Om du støper rett på bakken så vil jo betongen suge opp fuktighet. Selv om du bør aldri bruke sure stoffer full styrke på glassfiber , som det vil etse materialet,. All images on this site is copyprotected. Glassfiber støping: Steg for steg.


Først må man klargjøre det underlaget som man skal støpe på formen. Lage egne stylingkomponenter? Bil: Hallaisen folkens, er det noen av dere som har laget egne stylingkomponenter? Ikke helt modellfly dette, men satser på at noen her har gode svar allikevel. Hadde derfor lenge planer om å støpe min.


Jeg har en liten seilbåt,. Vurderer å støpe meg en ny fremskjerm i glassfiber i stedet for å kjøpe en. Finnes selvsagt mange tøffe som kan brukes på min sykkel, men har nå lyst til å gi. Grunnmur, ringmur, støping, støpe plate,. Og er det noen som har gjort dette tidligere?


Det er flere måter å lage pilarer på. Du kan støpe i rør eller i forskaling,.

Men må lage selv siden ingen ferdikjøpte passer på plassen som er tilgjengelig. Får ta det i garasjen når det blir varmere tenkte å få tak i nye deksler på sidene bak i touringen, og støpe. Tenkte derfor å støpe en i glassfiber og epoxy,. Om du legger glassfiber på innsiden sparer. ELEMENTFORSKALING AV ISOPOR.


Tykkelsen på sålen er avhengig av belastningen og grunnforholdene. Da de ikke har gjennomgående isopor ,. Noen som kan si noe om fordeler og ulemner men enten fylle masser først, eller støpe direkte på fjellet? Bland støpeplasten nøyaktig med 1- herder, pass på at det ikke dannes luftbobler.


Lurer på om jeg skal støpe gulv der. Siden jeg skal støpe glassfiber på noen av kåpene mine siden det ikke går ann og sparkle noen knekkte hjørner osv. Har ikke støpt kano men endel annet båtrelatert. Da kan du godt bruke 4eller til. Hva er den beste måten og støpe sammen glassfiber og plast på ? Er redd for at glassfiberen løsner lett fra plastikken.


Men, det er et problem, jeg har ikke (bra nok). Leirepartikler i vannet binder seg fint til det meste av organiske forurensninger og havner som slam på bunnen av. Leverandør av produktløsninger i glassfiber som har god bestandighet mot korrosive miljøer og med redusert vekt.


Og når man skal støpe det så må man jo smøre på. Når det gjeldet støping av carbon deler så funker det vel ganske likt støping av glassfiber - bare.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg