torsdag 8. november 2018

Stillas jula

Stort utvalg av stillaser. Stillaser til alle formål. Trenger du et litt uvanlig stillas? Se hvilke løsninger vi kan tilby. Lett å håndtere og enkelt å montere.


Ditt sikreste og mest effektive systePeri Up!

Les mer om våre stillaser her. Jula tilbyr kreative hjemmefiksere og proffe et attraktivt sortiment til lave priser. Dette er mulig gjennom store innkjøp direkte fra produsenter.


Første etasje av Krauses påbyggbare stillas Climtec. Utvidbart stillas i tre etasjer produsert i kraftig aluminium. Et bredt utvalg av stillas , rullestillas og stige som får jobben gjort. Med Lettstillas er det lett å finne en riktig stillaspakke.


Alutec er landets ledende produsent av stillas.

Jamax stillassystem tilbys som pakkeløsninger og enkeltkomponenter. Det skal gjøre det lettere for kundene å handle både på nettet og. Er du på utkikk etter stillas , stillasdeler eller utstyr?


Vi har et bredt utvalg av kvalitetsprodukter til private, små og mellomstore bedrifter og storkunder. Da jeg letet fant jeg bare tynngods stillas til bra pris. Jeg landa på Jamax da jeg syntes det var enkelt å montere. Vi har flere års erfaring og hundrevis av fornøyde stillaskunder i. STRAND STILLAS , er et aluminiumstillas beregnet for bruk innen bygg og anlegg. Vi tilbyr et stort antall forskjellige stillaspakker og egendefinerte kvanta alt etter.


MAXBO har et bredt utvalg av stige, gardintrapp, stillas med mer. Se vårt utvalg, og kjøp på nett eller i butikk. Aluhak står for produksjon, salg, utleie og. Sist tok det oss et kvarter å ta ned et kvadratmeter stort stillas.


Eksempelvis nybygg, rehabilitering. Jeg bruker en slik multistige (ikke den fra Jula ), og den liker jeg veldig godt. Kunne evt tenkt meg å ha to stk, da ville jeg lettere kunne dekke mer av sidene.


Vi oppmuntrer dere til å ta kontakt med oss for en.

Når du kjøper Stiger og stillas , kan du være sikker på at du får en god vare til en god pris. Vi har stillas til alle formål og tilbyr alt fra rullestillas, til fasadestillas og spirstillas. STILLASGRUPPEN AS - Tar ditt prosjekt til nye høyder! Alusafe stillas for salg og utleie til privat og proff! HABITAT safety welding system.


Ramirent er den komplette leverandøren av stillas. Vi har utleie av løsninger for tungstillas, lettstillas, rullestillas, hengestillas, tak-over-tak, spesialstillas. Her er ein til spesielt interesserte: Eg og ein annan fyr har tenkt å kjøpe oss eit mindre stillas saman. Har sett på eit tilbod frå Jamax: kvadratmeter til.


Våre faglærte stillasmontører har spesi. Zarges S-Plus rullestillas er et smart og sikrere stillas med færre deler og lavere vekt. Det er enklere å sette opp og man er alltid sikret med rekkverk! Jula - Norge med telefonnummer, adresse og kart. Motta ditt søk Jula gratis på SMS.


Hei Jeg lurte på om noen her har erfaring med stillas. Jeg har tenkt å kjøpe et enkelt stillas for å male hus og hytte. Når du skal til med reparasjoner eller omtekking av taket, må du aller først sette opp et skikkelig stillas.


Det nytter ikke å arbeide på taket fra stige, du må. Jamax Centrum Junior er et kompakt, sammenleggbart rullestillas for mindre jobber. Høyde på meter og vekt på bare kg.


Vi er også tilgjengelig i hele Norge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg