mandag 30. juli 2018

Sellerirotpure lavkarbo

Er du lei av blomkålmos, brokkolimos? Da kommer du til å elske meg nå hehe Jeg lagde nemlig sellerirotpure i dag, og det er noe av det beste jeg har smakt til å. Det er godt du titter innom Nannah. Det minner meg på at jeg må fråtse litt i oppskriftstråden din på lavkarbo.


Mos av sellerirot er skikkelig godt og et flott tilbehør til mange retter, i tillegg er den enkel å lage.

Jeg har skrevet om den før men da inni innlegg med andre. Jeg vil bare si at jeg forstår hvorfor lavkarbo og trening er en så naturlig del av ditt liv. Jeg har aldri vært så frisk og opplagt som det jeg er nå. Jeg elsker sellerirot i alle former.


Synes den er helt grei som mos uten noen tilsetninger og jeg. Bare kokt og most - men er jo ekstra godt med en slant fløte og en. JEG SIMPELTHEN ELSKER SELLERIROT.

Etterhvert som tiden på lavkarbo går endrer en litt på rutiner og fremgangsmåter. Nå koker jeg grønsaker til mos møre i vann,. I går lagde jeg en helt ny rett, som smakte himmelsk.


Hadde ikke trodd dette var lavkarbo , kommer det fra Tbanemannen min under. Noras Hjemmelagde Noras hjemmelagde lavkarbomat. Skrell og skjær selleriroten i små biter. Ha alt over i en kasserolle og tilsett melken.


Kok opp og la det koke til nesten all væsken har fo. Selleriroten ser ut som en knudrete kålrot i form og størrelse. Den har vært kjent i Norge i lang ti og er mye brukt i norsk husmannskost.


Her finner du en fin oversikt over lavkarbo mat og hvor mye karbohydrater de forskjellige matvarene inneholder. Du finner også en liste over de beste lavkarbo. Panert torsk: Nydelig lavkarbo torsk panert i mandelmel, linfrø og sesamfrø. Med bacon og sellerirotpuré. Perfekt måte å få i seg fisk mens man spiser lavkarbo mat.


Synnøve: Ja, det er så uendelig mye god mat på lavkarbo :-) Det gjør det veldig enkelt å følge egentlig, og når man har holdt på en stund finner man stadig nye.

Skjær opp selleri i like store terninger. Legg selleriterningene i en kjele. Tilsett melk og anisstjerner, la det koke til sellerien er blitt mør. LAVKARBO - KOTELETT MED GRØNN MOS:.


Men med gode grønnsaksretter, som for eksempel blomkålmos eller sellerirotpure som tilbehør til kjøttet. Blomkål-og sellerirotpuré lavkarbo. I dag ble det torsk til middag. Tilbehøret var stekt bacon og purė.


Denne puréen kan du ha som tilbehør til. Torsk med stekt bacon er allerede en. Har du ikke sett hvor mye glutenfritt som er kommet til butikkene de siste årene?


Jeg har prøvd meg på så altfor mange forskjellige lavkarbo -pannekaker og aldri helt funnet en oppskrift jeg er skikkelig fornøyd med. Lavkarbo pepperkakecookies - uten sukker og gluten. Adlinks Sen oppdatering herfra i dag Jeg kjørte Jon Anders på skolen da jeg tror ha. Få dagers åpent kjøp, og gratis bytte av varen. Få mest mulig ut av treningen din!


Finn tilskudd i flere varianter. Se alle varer fra Outlet her! Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Ketose er en naturlig tilstand i kroppen hvor den forbrenner hovedsakelig fett. Vi leverer et stort utvalg av kvalitetssikrede varer for en aktiv livsstil.


Grov mandelpotet- og sellerirotstappe smakt til med parmesan er nydelig tilbehør til gryter som boeuf bourgignon eller kjøttretter. Vi har tatt oss den frihet å ta den med over til vår egen blogg, og har tilpasset den til et lavkarbo -kosthold. MELD DEG PÅ NYHETSBREVET OG FÅ OPPSKRIFTENE I MAILBOKSEN.


Frisk og fin med lavkarbo , Moss, Norway. En side for deg som ønsker å gå ned i vekt og bli der med lavkarbo vi. Jeg er invitert til den populære ingefær podcasten LIVE i Oslo!


Cloud bread er et godt og mettende “brød” laget kun av egg, kremost og bakepulver. Mitt liv med lavkarbo kosthol mitt liv, reiser, opplevelser og interiør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg